Σάββατο 11 Ιουλίου 2009

Το πιο παράξενο blog είσαι εσύ...

Άγγιξέ με...

Σε χρειάζομαι όσο ποτέ, ετοιμάστηκα για εσένα, με τα όμορφα χρώματά μου και το κορμί μου να σου μιλάει προκλητικά. Άφησε την ανάσα σου πάνω μου, μίλα μου.

Θέλω να συζητήσουμε, δεν συζητάμε πια. Θέλω να κάνουμε παρέα, δεν κάνουμε παρέα πια. Η αλήθεια είναι πως δεν με κάνουν παρέα.

Άγγιξέ με, κι ας είσαι εσύ... ένας τυχαίος, θέλω να έρθεις μαζί μου, να με στηρίξεις και θα φτάσουμε...

Θα φτάσουμε Τυχαίε μου... και θα με βλέπεις όποτε θέλεις αρκεί να φτάσουμε ψηλά... ψηλά για να μας δουν και άλλοι... να με αγγίξουν και αυτοί. Και ίσως τότε, Τυχαίε, να νιώθουμε. Ίσως τότε να μπορούμε. Ίσως τότε να αξίζω, να θέλουν να με κάνουν παρέα.

Γιατί, Τυχαίε, είμαι ένα νέο blog και πρέπει να ανέβω... έτσι μου είπαν. Μου είπαν ότι πρέπει να είμαι HOT αλλιώς δεν αξίζω, αλλιώς δεν θα έχω φίλους.

Άγγιξέ με... κάνε click


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Εγώ σίγουρα επιθυμητό να παραδώσει μια γρήγορη ιδέα να σας ευχαριστήσω για τις ωραίες συμβουλές και υποδείξεις είστε δημοσίευσή τους στον παρόντα δικτυακό τόπο. Χρονοβόρα internet μου φαίνεται μέχρι τώρα έχει ανταμειφθεί με χρήσιμες στρατηγικές για την ανταλλαγή με την οικογένεια και τους φίλους μου. Θα ισχυριστεί ότι εμείς οι αναγνώστες γεγονός είναι πραγματικά ευλογημένος να κατοικήσει σε μια χρήσιμη κοινότητα με απίστευτα μερικές μεγάλες άτομα με τα σημεία οξυδερκή. Αισθάνομαι πραγματικά πολύ ευγνώμων για να ανακαλύψει την ιστοσελίδα και να εμφανίζονται μπροστά σε ένα πολύ διασκεδαστικό επιπλέον στιγμές ανάγνωση εδώ. Χάρη μια καλή συμφωνία και πάλι για μια καλή συμφωνία των πραγμάτων.