Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2009

ΤΑ γιατί του 2009...

Τα αμέτρητα γιατί μιας χρονιάς που φεύγει. Και μαζί τις θα πάρει ότι καλό και ότι κακό υπάρχει.

Γνώριζα πάντα γνώριζα τα πάντα ξεγελούσα τον εαυτό μου τον έπειθα ότι είναι όλα στο μυαλό μου πώς όμως όταν ποια βλέπεις κάτι να είναι στο μυαλό σου? το 2009 θα είναι παρελθόν σε λίγες μέρες μια χρονιά ίσως αχαρακτήριστη καλή η κακή θα το δούμε στο 2010. Δεν είναι επίλογος είναι ίσως δικαιολογία για την χρόνια που μας αφήνει.

Ο κόσμος είναι ένα τασάκι ο ένας πάνω στον άλλον στο σπίτι του άλλου με την γυναικά το παιδί του ίσως αυτόν που γνωρίζει σιωπά και απλά καταγράφει. Τις μέρες αυτές που τελειώνει μια χρονιά πάντα ήθελα να τις περνώ με την οικογένεια μου αλλά πάντα για κάποιο λόγο δεν μπορούσα να είμαι ήρεμα λες και άλλες 365 μέρες περίμεναν με άγχος να μου χαλάσουν τα πάντα..

ίσως δεν γράψω πάλι για αυτό να ευχηθώ σε όσους μας διαβάζουν καλή χρονιά γεμάτη υγεία και ευτυχία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: